pertame : kay , aku dah lame sangat tak update blog neyh . sekarang , aku dah pon masok alam KOLEJ , aku dah jadik student . bukan budak sekolah macam dulu :) best sangat-2 jadik student . aku amek kos DIPLOMA PENGURUSAN PERNIAGAAN dan aku suke sangat-2 kos neyh . aku suke BUDAK-2 kelas aku , sangat-2 sporting , happening , and the most important is giler-2 . ahaha <3

kedue : nampak gamba sebelah neyh ? besar kan ? ehehe (: neyh batman aku , aku suke name dye , SYEDI HANIFF , kay , dye melamar aku pada 11.11.2011 . dye yang pilih tarekh tuh . aku pon oke je :) mase pagy sebelom dye cakap bende uh , dye buad aku takot . takot yang teramat sangat :) dye cakap , malam neyh akan terlerai semuanye , dan dye akan buad aku benci dye selame-2nye . cuakk kan ? ahaha :) rupenye tepat pukol 12.00am , tarekh tuh dye ajak aku couple <3 dan aku terima je :) ily batman <3